نمایندگی فروش پمپ دیزل ساز

نمایندگی فروش پمپ دیزل ساز

الکترو اتکال، نمایندگی فروش پمپ دیزل ساز

طبق اظهارات شرکت دیزل ساز، آنها از سالهای گذشته تولید قسمتی از نیازهای بازار داخلی در رنج پمپ‌های خانگی، ساختمانی و شناورهای چاه‌های عمیق را در دستور کار قرار داده‌اند.  سیاست این شرکت، تولید کالاهای با کیفیت بالا و قیمت‌های مطلوب و دادن حق انتخاب به مشتریان و مصرف کنندگان است. ما در مجموعه الکترو اتکال نمایندگی فروش پمپ دیزل ساز را بر عهده داریم.

همانطور که اطلاع دارید ما در مجموعه الکترو اتکال نمایندگی شرکت‌های بزرگ خارجی و داخلی را بر عهده داریم. از جمله شرکتهای معتبری مانند پنتاکس ایتالیا و استریم چین که جزو شناخته شده‌ترین برندهای مورد استفاده هستند.

لینک مشاهده و خرید پمپ دیزل ساز از نمایندگی فروش در خیابان سعدی جنوبی تهران

کیفیت کالا و خدمات پس از فروش

شرکت دیزل ساز یکی از نمایندگی‌های شرکت پنتاکس ایتالیا است. به همین دلیل در تولیدات خود از این محصولات الگوبرداری می‌کنند. در نتیجه پمپ‌های با قیمت و کیفیت رقابتی را روانه بازار می‌کنند که می‌توان آنها را جایگزین پمپ‌های خارجی هم کرد. از آنجا که معمولا برای انتخاب، ما به سراغ بهترین شرکت‌ها می‌رویم، پمپ پنتاکس می‌تواند حرف اول را در بازار بزند.

اما از طرفی شرکت دیزل ساز هم برای ایجاد اطمینان در خریداران و ادعای کیفیت محصولات خود، پمپ‌های خود را نیز گارانتی می‌کند. اغلب محصولات دیزل ساز، 1 سال و یا بیشتر گارانتی دارند. همچنین با خدمات پس از فروش در سطح عالی، مشتری را بخوبی پشتیبانی می کنند. در نتیجه انتخاب پمپ‌ها و محصولات دیزل ساز یک انتخاب کم ریسک و عالی برای خریدارن خواهد بود.

الکترو اتکال با بیش از 2 دهه افتخار همراهی با صنعتگران ایران

انواع پمپ‌های دیزل ساز

شرکت دیزل ساز انواع مختلفی از پمپ‌ها از جمله پمپ محیطی، پمپ بشقابی و پمپ جتی را تولید و روانه بازار می‌کند. همینطور یکی از پمپ‌هایی که در ایران به نام پمپ پنتاکس ایرانی مشهور است نیز توسط همین شرکت دیزل ساز تولید می‌شود. دیزل ساز با واردات قطعات این پمپ‌ها به ایران و مونتاژ آنها در کشور، پمپی با کیفیت پمپ پنتاکس ایتالیا را تولید می‌کند. مسلما همین مورد باعث می‌شود قیمت این مدل پمپ مونتاژی از پمپ تولیدی اصل ایتالیا مقداری کمتر باشد. با توجه به تحریمهای واردات محصولات و نوسانات قیمت دلار، یکی از راه‌های جایگزین برای خرید پمپ پنتاکس خرید همین محصول است.

و اما انواع پمپ‌های تولیدی دیزل ساز که پیشتر هم گفتیم، شامل موارد زیر است :

پمپ محیطی دیزل ساز

پمپ محیطی دیزل ساز

پمپ‌های محیطی یا خانگی و باغی دیزل ساز با نام سری DM شناخته می‌شوند. DM45 ، DM16 و DM80 سه مدل از این پمپها هستند که در بین این سه مدل DM45 پر مصرفترین مدل آن است. پمپ محیطی دیزل ساز بسیار مشابه پمپ ایتالیایی است. در نتیجه شما می‌توانید از این پمپ بجای پمپ‌های پنتاکس هم استفاده کنید.

پمپ بشقابی دیزل ساز

پمپ بشقابی دیزل ساز

پمپ بشقابی دیزل ساز (سانتریفیوژ) یکی از پمپهایی است که بیشتر، مصارف خانگی دارند. این پمپها هم در دو مدل پروانه برنجی و پلاستیکی تولید می‌شوند. معمولا این پمپها در توانهای مختلف در آپارتمان‌ها کاربرد زیادی دارند.

پمپ جتی دیزل ساز

پمپ جتی دیزل ساز

این نوع پمپ دارای فشار و مکش بالایی است. تکفاز و با توان یک اسب تولید می‌شوند و دارای دو نوع پروانه پلاستیکی و برنجی است. این پمپ نسبت به پمپ‌های بشقابی عمق مکش بالاتر و هد بیشتر دارند اما حجم آبدهی کمتری دارند.

خرید از الکترو اتکال

سایت الکترو اتکال بعنوان نمایندگی فروش پمپ دیزل ساز دارای بیشترین تنوع محصولات دیزل ساز است. به همین دلیل شما براحتی ‌می‌توانید محصول مورد نظر خود را مشاهده و خرید کنید. برای خرید کافی است محصول را به سبد خرید اضافه نموده و سفارش خود را نهایی کنید. همکاران ما در اسرع وقت محصول را به آدرس شما ارسال خواهند کرد. همچنین در صورتی که قبل از خرید نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید با همکاران ما در واحد فنی و فروش در تماس باشید.

همانطور که اطلاع دارید ما در الکترو اتکال نمایندگی برندهای مختلف را بر عهده داریم. در نتیجه شما می‌توانید سایر محصولات و برندهای مختلف را از سایت ما بصورت مستقیم خریداری نمایید. به یاد داشته باشید برای اینکه محصولات اصل را خریداری کنید، حتمن از معتبرترین فروشگاه‌ها اقدام به خرید کنید. همچنین برای خرید حضوری می‌توانید به آدرس ما که در منوی تماس با ما و روی نقشه گوگل هم مشخص شده مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *