گروه ارج صنعت

به باور ما، تواناییِ ایجادِ تغییر در ما نهفته است

در ارج صنعت همیشه به دنبال ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز هستیم.
بیش از 20 سال تجربه

تیم مجرب و سخت کوش

فروشگاه اینترنتی ارج صنعت به پشتوانه تجربه مدیران خود در زمینه توزیع لوازم صنعتی در کشور و با دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه با واردکنندگان مطرح کشور، راه اندازی شده است که در این چند سال توانسته قطعات متنوع با کیفیت، قیمت مناسب و برند های برتر عرضه کند و رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

+20،000 محصول اصل

محصولات با کیفیت انتخاب شده با دقت

ارج صنعت بستری است که فرآیند خرید لوازم یدکی خودرو را برای شما عزیزان تسهیل می کند. این سایت شما را به صورت مستقیم به بازار بزرگ وصل می‌کند و به شما کمک می کند قطعه مورد نیازتان را با بهترین قیمت ممکن در بازار پیدا کنید.

همه تجربیات و ارتباطاتی که طی 20 سال گذشته در بازار لوازم صنعتی ایران ایجاد کرده‌ایم را به کار گرفته ایم تا با ارسال فوق سریع لوازم و قطعات اصلی و با کیفیت، تجربه شگفت انگیزی از خرید آنلاین لوازم یدکی در سایت ارج صنعت برای شما ایجاد کنیم.

کارشناس
0 +
محصول
0 +
مشتری
0 +
شعبه فروشگاه
0
سیاست قیمت

درک عمومی، موضوع قیمت برای همه مشتریان!

باید گفت فروشگاه آنلاین لوازم صنعتی ارج صنعت امکان خرید تمامی قطعات رایج حال حاضر کشور را برای شما فراهم ساخته است، همچنین با توجه به بروز بودن قیمت ، هچنین جامع و کامل بودن لیست محصولات در این سایت میتوان ارج صنعت را به عنوان معتبر ترین مرجع قیمت لوازم صنعتی در کشور دانست.

تیم ما

تیم ما همیشه در حال خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

مدیر و بنیان گذار مجموعه
آقای دکتر توسطی
مدیر و بنیان گذار مجموعه
آقای محمد لطیفی
مدیر بخش مالی
آقای ناصر محمدی
مدیر بخش IT
آقای آرین توسطی