قیمت اینورتر چینی – 6 برند اصلی

قیمت اینورتر چینی

با توجه به رشد روز افزون قیمت دلار و ارز در ایران، قیمت اینورترهای اروپایی بشدت بالا رفته است. همینطور اینورترهای ایرانی هم پاسخگوی همه نیازهای صنعتی کشور نیست. بسیاری از صنعتگران برای حفظ تعادل و ثبات در وضعیت کسب و کار خود به سمت خرید اینورترهای چینی روی آورده‌اند. به دلیل مناسب بودن قیمت اینورتر چینی آنها می‌تواند کسب و کار خود را با هزینه‌های کمتری راه‌اندازی و یا نگهداری کنند. در نتیجه بازار ایران هم متوجه این فرصت و امکان شده است. اینورترهای چینی متعددی در بازار ایران وجود دارد که قیمت‌های متنوعی دارند.

اینورتر اینوت

اینورترهای چینی

چینی‌ها با برندهای مختلفی در بازار اینورتر جهان حضور دارند که از جمله برندهای زیر را می‌توان نام برد :

هر یکی از اینورترهای نام برده شده جزو بهترین اینورترهای چینی موجود در بازار هستند. اینورترهای اینوت، تکو و هایتک از جمله محصولاتی هستند که الکترو اتکال نیز عرضه می‌کند. برای مشاهده و خرید این محصولات کافی است روی نام هر یک از آنها کلیک کنید.

اینورتر تکو

اینورتر چینی بخریم یا نه؟!

وقتی اسم برندهای چینی را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد محصولات بی کیفیت با قیمت پایین در بازار می‌افتیم. همین موضوع بسیاری از افراد را به شک می‌اندازد که آیا باید از این نوع اینورترها خرید کنیم یا نه؟! برای اینکه به این سوالات پاسخ دهیم باید یک سری شاخص‌های اندازه‌گیری کیفیت را برای خودمان داشته باشیم و آنها را بسنجیم.

بدون شک یکی از اصلی‌ترین دلایل فروش این محصولات در بازار دنیا قیمت مناسب اینورتر چینی است. اما مسلما همین یک مورد نمی‌تواند به تنهایی در تداوم فروش محصولات یک شرکت تأثیر داشته باشد. اینورترهای چینی در دو نوع تک‌فاز و سه‌فاز در بازار تولید می‌شوند که نوع تک‌فاز بیشتر برای کارهای سبک و نوع سه‌فاز آن بیشتر برای کارهای سنگین در صنعت مورد استفاده دارد. اینورترهای چینی از توان‌های 0.5 تا 500 اسب / 0.37 تا 375 کیلووات در بازار موجود هستند. همانطور که مشاهده می‌کنید اینورترهای چینی در زمینه مشخصات عمومی تفاوتی با سایر اینورترهای موجود در دنیا ندارد.

کیفیت

چینی‌ها متوجه هستند که برای حضور و تثبیت در بازار باید روی کیفیت محصولات خود کار کنند. چرا که در صورت استفاده از اینورترهای نامناسب و بی کیفیت در سیستم، کل سیستم دچار مشکل خواهد شد. در نتیجه اغلب صنعتگران چنین ریسکی نمی‌کنند و تمام تلاش خود را برای خرید اینورترهای با کیفیت به خرج می‌دهند. به همین دلیل شرکت‌های چینی با صرف هزینه‌های مختلف برای تحقیق و توسعه تلاش می‌کنند کیفیت محصولات را بهبود ببخشند. همین موضوع در سالیان اخیر موجب شده است که محصولات چینی در بازار ایران بخوبی نفوذ داشته باشند.

حالا اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که : “اینورتر چینی بخریم یا نه؟!” می‌توانیم جواب بله بدهیم. چرا که می‌دانیم کیفیت این محصولات نه تنها کم نیست بلکه در برخی از برندها جزو خوبهای بازار هم هستند.

اینورتر هایتک

ویژگی‌های اینورترهای چینی

اینورترهای چینی ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما می‌توان برخی از ویژگی‌های آنها را نیز در موارد محدودی بصورت زیر لیست کرد.

  • اندازه کوچک
  • رنج توانی گسترده
  • مجهز به کیپد جداشونده
  • امکان ذخیره‌سازی پارامتر‌های اصلی
  • قابلیت کار به صورت مداوم تا بیش از 70 هزار ساعت
  • امکان پرش جریانی به سلف‌های ورودی
  • داشتن قابلیت برنامه نویسی و شخصی سازی فرایند
  • دارای صفحه کلید از راه دور

تهران، مرکز فروش محصولات اتوماسیون صنعتی

با حضور صنایع مختلف در تهران و شهرک‌های صنعتی اطراف آن، این شهر و در کل استان تهران یکی از صنعتی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. به همین دلیل تهران یکی از مراکز اصلی فروش محصولات صنعتی در ایران است. اما اصلی‌ترین بازار محصولات صنعتی تهران، در خیابان سعدی جنوبی واقع شده است. همانجایی که الکترو اتکال نیز شعبه فروش و دفتر مرکزی خود را دایر نموده است. ما طی حدود 3 دهه فعالیت خود در بازار صنعت کشور، تأمین کننده اصلی این محصولات در ایران هستیم.

برای خرید راه‌های مختلفی پیش روی شماست.

با خرید از تهران مارک از خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید و خدمات پس از فروش محصولات برخوردار خواهید شد. ما نمایندگی انواع مختلف برندهای ایرانی و خارجی را در اختیار داریم و با خیال راحت می‌توانید از همه محصولات ما بهره‌مند شوید. همانطور که بالاتر هم ذکر شد اگر به دنبال اینورتر قیمت مناسب با کیفیتی خوب هستید می‌توانید روی برندهای چینی حساب باز کنید.

در صورت خرید از الکترو اتکال موارد زیر نیز شامل حال شما خواهد شد:

  • تحویل فوری
  • گارانتی
  • خدمات پس از فروش
  • مشاوره فنی
  • ارائه راهنمای نصب اینورتر

سخن پایانی

اینورترهای چینی برای مصارف اقتصادی گزینه‌های مناسبی هستند اما باید توجه داشت که برای دستگاه‌های حساس و بسیار گران قیمت، از اینورترهای با کیفیت اروپایی استفاده کنید. مسلما تجربه فنی افراد متخصص و اشراف به تولیدات جدید محصولات چینی می‌توانند راه‌گشای شما برای انتخابی درست باشند. در واقع باید برای مصارف خاص قبل از خرید بخوبی جوانب مختلف را بررسی کنید و در صورتی که اینورتر مناسب شما در برندهای چینی یافت شد از آنها خرید کنید. در غیر این صورت استفاده از برندهای با کیفیت‌تر اروپایی توصیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *