نمایندگی موتوژن تبریز در تهران

نمایندگی موتوژن تبریز در تهران

نمایندگی موتوژن تبریز در تهران

همانطور که می‌دانید موتوژن یکی از شرکت‌های موفق ایران در تبریز است. این شرکت به تولید محصولات صنعتی از جمله الکتروموتور، الکتروپمپ و… اشتغال دارد. برند موتوژن یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید محصولات صنعتی است که سابقه‌ای بیش از 35 ساله دارد. در نتیجه این شرکت بین صنعتگران ایران جایگاه ویژه‌ای دارد. الکترو اتکال نمایندگی موتوژن تبریز در تهران، یکی از فروشگاه‌های با سابقه بیش از 25 سال در زمینه فروش محصولات صنعتی است. ما در این فروشگاه محصولات مختلف ایرانی از جمله الکتروموتورهای موتوژن را عرضه می‌نماییم.

الکترواتکال نمایندگی محصولات موتوژن در خیابان سعدی جنوبی تهران

مشاهده و خرید محصولات متنوع موتوژن در الکترو اتکال

تنوع محصولات موتوژن

محصولات متنوع موتوژن بخش بزرگی از نیاز کشور را بخصوص در دوره تحریمها تامین می‌کند. این محصولات از تنوع بالایی برخوردار هستند. موتوژن الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز و ضدانفجار و… را روانه بازار می‌کند. همچنین انواع محصولات متنوع دیگر از جمله موتور کولر آبی که در ایران مصرف بالایی دارد و سایر محصولات صنعتی را نیز در تنوع زیاد تولید می‌کند. بطور مثال الکتروموتور موتوژن پوسته چدن سه فاز را از 3 اسب تا 544 اسب موجود دارد که در زیر این محصول را مشاهده می‌کنید.

الکتروموتور موتوژن پوسته چدن سه فاز از3 اسب تا 544 اسب

لینک خرید این الکتروموتور موتوژن از الکترو اتکال

باز هم موتوژن تنوع مختلفی از محصولات را در زمینه‌های مختلف و مورد نیاز ایرانی عرضه می‌کند. از جمله محصولاتی مانند الکتروپمپ، الکتروموتور کولر آبی، پمپ آب صابون و…. که در ادامه می‌توانید تعدادی از این محصولات را نیز مشاهده کنید.

همچنین محصولات این شرکت قابلیت صادرات به خصوص به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان را نیز دارد. به همین دلیل خرید محصولات این شرکت برای صادرات نیز صرفه اقتصادی دارد. موتوژن یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولید کننده‌های انواع الکتروموتور در خاورمیانه می‌باشد. این شرکت محصولات خود را به سه قاره اروپا، آفریقا و آسیا صادر می‌کند. الکترو اتکال به عنوان نمایندگی موتوژن تبریز در تهران آمادگی همکاری با همه خریداران و بازرگانان محصولات صنعتی را دارد.

تنوع محصولات موتوژن را می‌توان در دسته‌های زیر خلاصه کرد :

  • الکتروموتورهای سه فاز صنعتی
  • الکتروموتورهای خانگی
  • الکتروپمپ
  • الکتروموتورهای تک فاز
  • الکتروموتورهای ضد انفجار
  • الکتروموتورهای فوق سنگین از توان 630 کیلو وات تا توان 1 مگاوات با سایز فریم 450
  • الکتروموتورهای مشعل گازی و گازوئیلی

گواهینامه های متعدد محصولات موتوژن

با توجه به اینکه این شرکت در زمینه محصولات مختلف در حال رقابت در بازارهای جهانی است اخذ گواهینامه‌های بین المللی امری بدیهی است. موتوژن دارای گواهینامه‌های متعدد داخلی و خارجی از جمله موارد زیر است :

  • واحد نمونه صنعتی کشور
  • منتخب جشنواره تولید ملی
  • منتخب صنعت سبز کشوری
  • گواهینامه‌های ATEX (QAN , EU) و CE
  • گواهینامه‌های ISO45001، ISO9001 ، ISO14001 و HSE-MS از موسسه بین المللی MTIC

خرید از الکترو اتکال

برای خرید از الکترواتکال کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه و سپس خرید خود را نهایی کنید. همکاران ما در اسرع وقت محصولات خریداری شده را برای شما مشتریان محترم ارسال خواهند کرد. همچنین در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، حتمن با همکاران ما در واحد فنی و فروش در تماس باشید.

در صورتی که محصولات مورد نظرتان را در لیست محصولات ما مشاهده نمی‌کنید، ممکن است آن محصول موقتا ناموجود شده باشد. در هر صورت با تماس با همکاران ما قادر خواهید بود محصول مورد نظر را بصورت تلفنی هم سفارش دهید.

همچنین ما در الکترو اتکال نمایندگی فروش محصولات متنوع دیگری را نیز بر عهده داریم. از جمله برندهای ایرانی، الکتروژن و جمکو که از سایر برندهای مطرح در ایران هستند. برای خرید می‌توانید در فروشگاه ما محصولات برندهای مختلف را مقایسه و سپس خرید خود را نهایی کنید. از این طریق بهترین خرید ممکن را تجربه خواهید کرد.

از دیگر مزایای خرید از الکترو اتکال حضور مداوم ما در بازار بوده و در کنار برندهای ایرانی، برندهای خارجی از جمله برندهای اروپایی و چینی را هم به فروش می‌رسانیم. در نتیجه دست شما در انتخاب محصول با قیمت و کیفیتهای مختلف کاملا باز است.

در صورتی که به هر دلیل نیاز به خرید حضوری دارید، می‌توانید به آدرس ما در خیابان سعدی جنوبی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *